Monday, January 31, 2011

Memperkenalkan c “dia” Depan Family



Mula2 rasa agak gementar nak memperkenalkan c dia kat famili~ ye la... org jauh tu..  dgn rasa beraninya saya mengajak c dia ke sabah.. walaupun keadaan rumah cukup sempurna utk menumpangkan org jauh.. tapi niat saya cuma ingin memperkenalkan siapa yang ada d hati saya.. biar famili tau siapa dia dan dia tau siapa famili saya..

Saya berdoa sepanjang menunggu kehadirannya ke sabah.. saya berharap agar pengalamannya ke sabah membawa seribu makna dan mempunyai pengalaman yang paling manis untuk dkenang.. saya telah cuba merancang yang terbaik agar tidak mengalami macm masalah.. sebenarnya untuk sampai ke keningau tidak semudah yang dsangka.. jalan berliku2 berbukit2 utk dtempuh.. lagi2 flightnya dekat lewat petang sampai ke KKIA terminal 2 KK.. dan semestinya perjalanan agak malam utk smpai ke rumah.. 

saya mengucapkan terima kasih banyak abang no 3 kerana dapat meluangkan masa untuk mengambil buah hati kat airport KK wlpun dalam keadaan sibuk dengan kerja barunya.. cian juga kerana menganggu waktu kerjanya.. tapi atas kerjasamanya, syukur Alhamdulillah dia membantu saya semua ni.. ala, dia pun nak kenal2 juga siapa buah hati saya kan.. hehe~
sampai kat rumah agak lewat malam dan sempat singgah juga ke pasar malam keningau untuk beli sedikit makanan.. lapar juga masa tu..

sepanjang dia berada di sabah, dia banyak mengetahui latar belakang keluarga.. lagi2 ayah suka bercerita tentang kisahnya.. mcm2 pengalamannya sepanjang berada d sabah.. nak tau kisahnya tnya la dia camna.. tapi memang penat... dia mmg nmpak penat.. ciann kat dia.. lagi2 perjalanan balik ke tanjung malim hujan... dia demam.. =(
tapi saya bersyukur kerana selamat sampai dengan selamat ke sabah dan balik ke tanjung malim.. dan lepas ni nak g seremban dah.. praktikum!!



No comments:

Post a Comment